Hoe krijg ik meer dakverkopen?

Hier is een overzicht van 10 verkooptips voor dakbedekkingen die nodig zijn om meer klanten binnen te halen en de verkoop van residentiële dakbedekkingen te verpletteren. Presenteer uzelf professioneel.

Hoe krijg ik meer dakverkopen?

Hier is een overzicht van 10 verkooptips voor dakbedekkingen die nodig zijn om meer klanten binnen te halen en de verkoop van residentiële dakbedekkingen te verpletteren. Presenteer uzelf professioneel. Ken uw potentiële klanten om relaties met hen op te bouwen. Uit de enquête voor huiseigenaren van dakdekkers bleek dat 36% van de huiseigenaren die voor dakdekkers winkelden drie aannemers belde en 17% vier of vijf.

Dat betekent dat als u het voorstel wilt winnen, u en uw verkoopteam voor elke verkooppresentatie over dakbedekkingen een topper moeten maken. Uit het onderzoek van Roofing Contractors bleek dat 76% van de huiseigenaren zei dat de aannemer die ze hadden ingehuurd de serviceverschillen tussen hen en andere aannemers besprak. Een van de meest effectieve verkooptips voor dakbedekkingen is om te benadrukken waarom uw bedrijf een betere keuze is dan andere lokale aannemers, of het nu gaat om de RB4000 van uw personeel, de mogelijkheid om complexe projecten aan te pakken of een andere factor. Wilt u uw verwijzingsarsenaal opbouwen? We maken het u gemakkelijk in onze 4 professionele tips om meer verwijzingen naar dakbedekkingen te krijgen.

Als een lead bijvoorbeeld zijn hele dak wil vervangen, zou je je niet concentreren op het type popklinknagels dat je gebruikt of op welke hoek het nieuwe dak zal worden geïnstalleerd. Om een goede dakverkoper te zijn, moet u een stappenplan volgen, net zoals u zou doen bij het installeren van een nieuw dak. Houd rekening met uw gespecialiseerde diensten, maar wees bereid om te reageren op de behoeften van uw lead, of ze nu vragen stellen over dakpannen, de kosten van een vervanging of uw aanbeveling voor een dak dat past bij de architectuur van hun huis. Een goede dakdekker of expert weet welke problemen hun leads hebben, niet naar welke diensten ze vragen.

Dit geeft u de mogelijkheid om een lijst van dakleiders die mogelijk geïnteresseerd zijn in uw diensten om te zetten in een lijst van dakleiders die zeer waarschijnlijk geïnteresseerd zijn in uw diensten. En door uw marketingautomatisering zo in te stellen dat deze automatisch wordt opgevolgd (zie hierboven) is de beste en meest effectieve manier om die leads voor dakbedekkingen om te zetten in de verkoop van dakbedekkingen. Met de juiste loodverzorging kunt u uw dakbedekkingsbedrijf in het achterhoofd houden, zodat een huiseigenaar eerst contact met u opneemt wanneer het tijd is voor een nieuw dak. Misschien wel een van de meest populaire criteria om aan uw lijst toe te voegen als u op zoek bent naar meer dakkabels, is natuurlijk het type dak.

Het is een constante uitdaging om voldoende hoogwaardige dakbedekkingen te vinden die leiden tot de verkoop van dakbedekkingen om uw wagenpark bezig te houden. Als u levenslange garanties biedt op asfaltdaken en de levensduur van asfaltdaken 25 jaar is, help mensen dan te zien hoe lang 25 jaar werkelijk is. Een cross-sell zou echter betekenen dat ze een alternatieve service aanbevelen om hun probleem op te lossen, evenals de originele service waar ze naar op zoek waren, bijvoorbeeld dakonderhoud EN een dakreiniging. Uit een GAF-enquête bleek dat 96% van de grote aannemers voor het vervangen van dakbedekkingen huiseigenaren meer dan één optie biedt en 80% drie of meer opties biedt.

Als je een verkoopteam voor dakbedekkingen hebt, is het belangrijk dat ze op de hoogte blijven van alle manieren waarop ze een nieuw dak verkopen aan potentiële klanten en hen leren hoe ze succesvol kunnen zijn met deze handige tips. Als u meer leads op het gebied van dakbedekking wilt genereren, uw verkoop van dakbedekkingen naar een hoger niveau wilt tillen en meer wilt doen met minder, start dan vandaag nog uw gratis proefperiode met PropertyRadar.

Leave Message

Required fields are marked *